ЧПП - Достава

За колку време се доставуваат производите нарачани со вклучена достава?

Производите се доставуваат во рок од 3 до 7 работни дена по испраќање (процесирање) на нарачката, невклучувајќи викенд денови и празници.


Што треба да направам за да добијам бесплатна достава?

Производите се доставуваат во рок од 3 до 7 работни дена по испраќање (процесирање) на нарачката, невклучувајќи викенд денови и празници.

Одбрав дека ќе го подигнам производот, но сакам да ми биде доставен, како може производот да ми биде доставен?

Доколку не се оставени податоци во формата за достава, потребно е да се прати е-mail на: dostava@grouper.mk со следниве податоци: Име и презиме на примач на пратка Адреса за достава Телефонски број Купон код и пин код од купениот купон

  • - Име и презиме на примач на пратка
  • - Адреса за достава
  • - Телефонски број
  • - Купон код и пин код од купениот купон

  • Доколку не сакам достава, каде можам да го подигнам производот?

    Производот може да го подигнете еден ден по купувањето после 12:00 ч. од главниот магацин на Grouper на ул. Качанички Пат бб. 1000 Скопје (до Шате керамика)​


    Дали добивам достава со сите производи кои се продаваат нa Grouper?

    Замена на производот се врши доколку производот е нефункционален, оштетен или е доколку испратен грешен производ. Производот може да биде заменет само доколку не е претходно користен и е уредно спакуван во оригиналното пакување.


    Не сум задоволен од добиениот производ, како да го вратам?

    Сите производи на Grouper не доаѓаат со достава. Во самата зделка во делот “УСЛОВИ“ е наведено доколку конкретниот производ има вклучено достава.


    Доколку не сум задоволен од добиениот производ, како да го вратам?

    Производот потребно е да се врати во просториите на Grouper на ул. Качанички Пат бб. 1000 Скопје од понеделник до петок од 08:00 до 16:00ч. Трошокот за поврат е на сметка на купувачот. Производот може да биде вратен само доколку не е претходно користен и е уредно спакуван во оригиналното пакување.


    Производот што го добив е оштетен, како да го заменам?

    Потребно е да ни пишете е-mail на dostava@grouper.mk со следниве податоци:

  • Име и презиме на примач на пратка за замена
  • Адреса
  • Телефонски број
  • Производ кој барате да ви биде заменет (причина за замена)
  • Купон код и пин код од производот кој барате да ви биде заменет
  • Замената се врши при достава на новиот производ. Доставата за замена на неисправен производ е бесплатна.
  • Во кој случај производот може да ми биде заменет?

    Замена на производот се врши доколку производот е нефункционален, оштетен или при испратен грешен производ. Производот може да биде заменет само доколку не е претходно користен и е уредно спакуван во оригиналното пакување.

    Дали производот морам да го подигнам лично?

    Направената нарачка не мора да биде подигната лично, истата за вас може да ја подигне друго лице по претходна ваша согласност со прикажување на купениот купон на вработените.

    Дали ми е потребен купон при примањето на нарачката?

    Не ви е потребен испечатен купон при приемот на пратката. Доколку сте ја пополниле формата за достава, производот ќе ви биде испратен до вашата адреса од 3 до 7 работни дена.