ЧПП - Достава

Што треба да направам за да добијам достава?

Секоја зделка има различни услови за достава кои се наведени како информација во самата понуда. Постојат две опции: 

  • да ја пополните формата за достава онлајн при купувањето на производот (доколку постои опцијата) или 
  • да ги испратите вашите податоци за достава (име и презиме, адреса, град и телефонски број) на емаилот или телефонскиот број на компанијата.

За колку време се доставуваат производите нарачани со вклучена достава?

Производите се доставуваат во рок од 3 до 7 работни дена по испраќање (процесирање) на нарачката, со исклучок на викенд денови и празници.

Одбрав дека ќе го подигнам производот, но сакам да ми биде доставен, како може производот да ми биде доставен?

Доколку не се оставени податоци во формата за достава, потребно е да се јавите на телефонскиот број од компанијата наведен во здeлката со цел да се договорите во однос на барањето за доставата на производот. 

Доколку не сакам достава, каде можам да го подигнам производот?

Производот може да го подигнете од просториите на компанијата којашто го нуди производот согасно периодот за подигнување наведен во условите и рокот на зделката.

Дали добивам достава со сите производи кои се продаваат нa Grouper?

Сите производи на Grouper не доаѓаат со достава. Во самата зделка во делот “УСЛОВИ“ е наведено доколку конкретниот производ има вклучено достава.

Замена на производ: Како можам да го заменам производот кој го купив (производот е оштетен/нефункционален)?

За условите за замена потребно е да ја контактирате компанијата која го нуди производот. Замена на производот се врши само во случај кога производот е нефункционален, оштетен или е доколку испратен грешен производ. Производот може да биде заменет со нов само доколку не е претходно користен и е уредно спакуван во оригиналното пакување.

Потребно е да пишете е-mail на компанијата од зелката со следниве податоци (или контактирате телефонски): 

  • Име и презиме на примач на пратка за замена
  • Адреса
  • Телефонски број
  • Производ кој барате да ви биде заменет (причина за замена)
  • Купон код и пин код од производот кој барате да ви биде заменет

Замената се врши при достава на новиот производ.

Враќање на производ: Не сум задоволен од добиениот производ, како да го вратам?

Производот потребно е да се врати во просториите на компанијата во рок од 14 дена по купувањето. Трошокот за поврат е на сметка на купувачот. Производот може да биде вратен само доколку не е претходно користен и е уредно спакуван во оригиналното пакување. По враќањето на производот може да добиете поврат на средствата.

Дали производот морам да го подигнам лично?

Направената нарачка не мора да биде подигната лично, истата за вас може да ја подигне друго лице по претходна ваша согласност со прикажување на купениот купон на вработените.

Дали ми е потребен купон при примањето на нарачката?

Не ви е потребен испечатен купон при приемот на пратката. Доколку сте ги пренеле вашите податоци за достава до компанијата или пополниле формата за достава, производот ќе ви биде испратен до вашата адреса.